1e weekje - Reisverslag uit Manly, Australië van Tom Heuvel - WaarBenJij.nu 1e weekje - Reisverslag uit Manly, Australië van Tom Heuvel - WaarBenJij.nu

1e weekje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tom

28 Januari 2010 | Australië, Manly

Hi mates,

Hier weer een klein verslagje van de afgelopen week. Zondag hadden we een heerlijk stranddagje met de nodige zon, er werden ook roeiwedstrijden gehouden waarbij grote roeiboten vol de golven ingingen, leuk om te zien, zwaar om te doen. Die dag ook flink verbrand op mn neus, nek, en oren. Die zijn inmiddels al vervelt en vanaf nu begint t bruin worden!

Maandag ben ik samen met Stefan naar Sydney gegaan. Daar waren kennissen van hem, Barbara en Ab. Barbara woont nu 4 jaar in NL, en daarvoor in Australie, dus we hebben een leuke rondleiding gekregen. Eerst op de torentjes van Harbour Bridge geklommen met een fantastisch uitzicht. Toen een lekker biertje gepakt bij 1 van de beste visrestaurants van de wereld, Peter Doyle's. Daarna richting de Sydney Sky Tower gelopen, maar dat was nogal aan de prijs, dus uiteindelijk niet naar boven gegaan. Toen in Hyde Park even wat gegeten om vervolgens door de Botanic Gardens te lopen richting t Opera House. Daar hebben we afscheid genomen. Toen zijn we weer naar Hyde Park gegaan want daar stonden Bart & Tim uit Wijk, altijd gezellig! Daar een lekker biertje mee gedronken, verhalen uitgewisseld en s'avonds weer de Ferry terug.

Dinsdag was t Australia Day! Er werd me verteld dat t een beetje zoals Koninginnedag zou zijn, maar dat bleek niet zo te zijn, in de parken was t een beetje uitgestorven en mensen waren niet echt uitgedost. Uiteindelijk naar Darling Harbour gegaan waar ik wel t mooiste vuurwerk ooit heb gezien!

Woensdag en vandaag lekker lui geweest, gister een leuke kroeg gepakt en vandaag een wandeling door Manly gemaakt.

Vanaf morgen ben ik weer te vinden in Sydney waar we met zn 8en een hostel hebben geboekt. Dan komen er ook wat meer foto's bij. Maandag vertrek ik naar Nieuw-Zeeland om dan van Auckland naar Christchurch te reizen in 6 weken.

Dat was t voorlopig weer even denk ik.

Cheers,

• 28 Januari 2010 - 07:44

Esther:

Hey Tommie,
    Dit klinkt goed man! Ben wel erg benieuwd naar je foto's :)
    Geniet nog van de dagen in Sydney!

Dikke kus
    Mama

• 28 Januari 2010 - 08:44

Fenno:

ey Dude!

klinkt allemaal erg goed! dus volgende x als de formule 1 in Hyde park is kun je aanwijzen waar je allemaal geweest bent.28 maart wordt deze weer in Hyde park gehouden dit jaar.Mocht je er dan weer zijn, de kaarten aldaar zijn veel goedkoper dan hier in Europa.>aanrader (herrie!!!!!!).
    Sprak vd week in de trein een Nieuw-Zeelandse: ben erg benieuwd naar je ervaringen/foto's.

Keep up the enjoyable life!
    xxx

Fenno

• 28 Januari 2010 - 08:52

Opa Leen:

Kan al niet meer stuk. Moet natuurlijk nog poos.
    Mooi om dat allemaal zo mee te maken.
    Pluk de dag Tom en geniet daar van.

Poot van mij en een knuffel van Oma

• 28 Januari 2010 - 21:34

AnneMarieke:

jeetje Tom,het is echt!je bent echt heeeel ver weg aan het genieten!!
    leuk om te lezen hoe"gewoon"Tom dat effe doet...
    heffun!