Australisch telnr - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Heuvel - WaarBenJij.nu Australisch telnr - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tom Heuvel - WaarBenJij.nu

Australisch telnr

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tom

24 Januari 2010 | Australië, Sydney

Hierbij mijn Australische nr. Moet waarschijnlijk nog wel een landencode bij, maar dat moet je zelf maar uitzoeken:p

0451608199

• 24 Januari 2010 - 17:36

Hans En Claudia :

Hoi Tom,

Eindelijk is het dan zover. Geniet van dit avontuur. We gaan je verslagen met plezier lezen.

Gr Hans,Claudia en de jongens

• 26 Januari 2010 - 22:01

Gerrit:

Ha Tommie, Aussie.
    Alles kits down under?
    Met zaalvoetballen missen ze je al dus laat staan de rest van het land. Hier lekker koud en wit, bij jou een tempje van 28? Make the best of it !

• 27 Januari 2010 - 20:25

Ron:

Tom, ik las je verslagen.
    De eerste dagen allemaal gezeik volgens jou.
    Hoop dat je dan wel genoeg onderbroeken heb meegenomen. Veel plezier daar, knul.
    Ga je wel op tijd naar bed (hahahahahaha)??
    Wens je vader effe succes. Die gaat morgen met zijn zwabberknie naar annatommie.nl. Hoe verzinnen ze die naam?? Als ik jou was zou ik zowiezo nooit een Cooper kopen. Tis een leuk autootje, maar grote kans dat ze je Tommie Cooper gaan noemen. En wie dat is, zoek je maar op globetrotter

Doei